% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

vrijdag 23 juni 2017

Donderdag&vrijdag 22 &23Juni 2017



Halleluja....de afbraakwerken aan de poort zijn begonnen .... dertien jaar na discussie en " zin en onzin" van dat gedrocht ... zijn ze begonnen met de afbraakwerken ....

langzamer zullen ze niet rijden hier op straat maar bij ons binnenrijden zal ook niet meer gebeuren ....
ook zal het voor de geburen en mezelf veel gemakkelijker zijn om thuis "weg" en thuis "aan" te komen met de wagen .....

in elk geval ben ik tevreden .....


vandaag is het weer drukkend warm ..... het zwembadwater is 30 graden en ik heb een beetje problemen met mijn zelfgemaakte verwarming .... het water wordt zelfs TE warm en ik heb er een zeil overspannen zodat de leidingen niet stuk gaan ..... het wordt echt TE warm ....

er zijn geen problemen alleen oplossingen .....



Ik ben echt niet jaloers op de mensen in de zuidelijke landen ... dag in dag uit zulke temperaturen Pfffff ik moet er niet aan denken .....

Luieriken zeggen ze dan ... wel ... ga er maar eens wonen en vooral .... werken ..; je zal dan wel vlug een toontje lager zingen ...


vandaag gene fiets ... rustdag .... drinken drinken en nog eens drinken .....


het water van het zwembad deze morgen ..... héérlijk om te plonsen .... de vrouwen zijn uiterst tevreden .... ik heb het liever iets frisser ....

Vandaag vrijdag is het een stuk beter buiten .... moeder de vrouw wil naar de markt in Maastricht ....???
Auto ?? Bus ??? toevoet ??? ben je gek ... de Tandem is nu de boodschap ... zoveel mogelijk met de tandem als voorbereiding op de Stoneman einde augustus of begin september .... we hebben nog twee maanden de tijd om ons goed voor te bereiden ....en dat doen we dus ook ... vanaf nu gaat STONEMAN voor  op andere activiteiten ....





Deze morgen zoals altijd vroeg uit de veren en na het ontbijt de tandem op richting Maastricht ... de markt ...... de vrouw heeft inkopen gedaan en omdat ik de Tandem niet alleen kon laten heb ik me weeral opgeofferd als waakhond ...





Terwijl vrouwlief inkopen deed heb ik de kaart van Stoneman nogmaals bestudeerd en af en toe een beetje verder gekeken .... den duvel smaakte ( al was het nog vroed ) zeer goed alleen de prijs is niet normaal in Maastricht 5,50 euro .... een beetje overdreven ?? ik vind van wel ....

soit ..... de rijksten hebben dorst en de armsten hebben genoten zoals ik ....

ondertussen 45 km gefietst en al een heerlijk middagmaal achter de kiezen .....

wat een klote leven .....


ik heb me vanmorgen ook een nieuwe fiets gekocht ... stoneman wordt een makkie ....





een Spaanse fiets met alles erop en eraan ..... en alles op het buitenblad .... want hij heeft maar één blad ..... amaai







nog een paar heerlijke zonsondergangen en laat de poes maar pissen ....

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%










Geen opmerkingen:

Een reactie posten