% vreters

% vreters
hellingvreters

op en af

op en af

Cube

Stoneman Spiral

Stoneman

donderdag 15 juni 2017

Donderdag tweede bericht

   Vandaag donderdag alweer een mooie en drukke dag gehad .... in de voormiddag gaan fietsen zoals eerder bericht .... lekker gegeten en daarna een "dutje" siësta .... MOET kunnen .....
toen kreeg ik mijn zwembad in de gaten en dat was dringend toe aan een poetsbeurt ... de aandfilter doet wel goed zijn werk maar af en toe worden de vuildeeltjes zo klein dat ze niet kunnen gevangen worden ....door de filter ( colaiden noemt men dat) hoog tijd om een vlokmiddel toe te voegen .....
even naar de ave op de Steenweg ( met de fiets natuurlijk) en thuisgekomen een liter vlokmiddel aan t water toegevoegd ... een paar uurtjes laten mengen en dan laten bezinken ...
dit is het resultaat ...

het  lijkt wel of iemand in het water ges.......n heeft .....!!!!! gene paniek ..... deze nacht goed laten zinken en morgenvroeg gewoon uitzuigen met de stofzuiger .... 
voilà zo simpel is dat ...... 



het is hoogzomer in de tuin en de bloemetjes doen het goed ......






nog nooit had ik zoveel waterlelies ... ze zien er mooi uit ... mijn vijvertje bruist van het leven ....salamanders en kikkers het ecoleven is dik in orde.... hoe minder ik eraan doe hoe beter voor de natuur ... laat maar doen .... 




Mijn weerstation doet het ook uitstekend en zeeeer betrouwbaar !!!!





S'avonds met mijn drone mooie foto's maken van de zonsondergang .....voila weeral een geslaagde dag ...

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


Geen opmerkingen:

Een reactie posten